1. Вступ
Будь ласка, ознайомтеся з даними Умови Продажу («Умови»), перш ніж оформляти будь-які товари на нашому сайті («Товар(и)»). Разом з нашою Політикою конфіденційності та Умовами використання цей документ регулює взаємовідносини щодо веб-сайту та покупок Товарів з веб-сайту home-me.com.ua ("Сайт").
Для того, щоб прийняти Умови Продажу, натисніть "Оформити замовлення". Звертаємо увагу, що якщо ви не приймете ці Умови, ви не зможете здійснити покупку Товарів на Сайті.
2. Як укладається договір купівлі-продажу?
Замовлення Товару через Сайт відбувається так:
2.1. Коли ви готові зробити покупку, натисніть «Додати в кошик», щоб додати Товар, до списку товарів, які ви хочете придбати ("Кошик"). Потім натисніть "Оформити замовлення", щоб розпочати процес купівлі Товару.
2.2. Ви зможете вказати свою адресу електронної пошти для підтвердження замовлення, а також контактні дані (Прізвище (за бажанням) Ім'я, Адреса або номер відділення Нової пошти, місто, країну, а також контактний номер телефону). У цьому вікні можна зберегти вказану інформацію для майбутніх покупок.
2.3. Ви можете вибрати кращий спосіб доставки. Зверніть увагу, що компанія-перевізник може встановити плату за доставку. У такому разі цю суму буде додано до суми оплати за Товар. Ви можете вибрати такі способи доставки:
"Новою поштою" по Україні (150 грн);
Кур'єром по Києву (150 грн, при оплаті готівкою кур'єру – 200 грн);
Самовивіз із шоу-руму у Києві (Київ, вул. Драгомирова, 2а);
Докладніше про доставку див.
2.4. Переконайтеся, що вказані дані точні. У разі якщо ви вкажіть неправильні дані, ми не зможемо зв'язатися з вами або доставити, замовлений вами, Товар. Ми не несемо відповідальності за правильність вказівки контактних даних.
2.5. Усі замовлення, які до нас, підлягають розгляду. "Підлягають розгляду" означає, що замовлення, що надходять до нас, не приймаються автоматично. Ми можемо відхилити замовлення з технічних причин, через відсутність Товару на складі або з інших причин. Ваше замовлення прийняте до виконання у тому випадку, коли ми надіслали на вказану вами адресу електронної пошти листа, який підтверджує замовлення. Натискаючи на кнопку "підтвердити купівлю та оплату", ви берете на себе зобов'язання оплатити Товар(и).
2.6. Ми зобов'язуємося доставити тільки ті Товари, відправлення яких підтверджено нашим електронним листом. У разі, коли відправка Товарів не підтверджена листом, надісланим на вказану вами електронну пошту, у нас не виникає зобов'язання надавати будь-які інші Товари, які могли бути частиною вашого замовлення.
Наприклад, ви оформили замовлення на три Товари, але на вказану вами адресу електронної пошти надійшов лист, що підтверджує лише два Товари. У такому разі ми зобов'язані доставити вам два зазначені Товари, а ви зобов'язані зробити оплату за два Товари. Такі ситуації можуть виникати через одну з причин, зазначених у пункті 2.5. даних Умов.
2.7. Переконайтеся, що ви правильно вказали як адресу доставки, так і вашу адресу електронної пошти. Негайно повідомте нам, якщо ви виявили будь-які помилки. У випадку, якщо ви виявите помилку і не повідомте нам про неї, ми можемо надіслати ваше замовлення на невірно вказану адресу. У такому випадку, у вас може виникнути необхідність понести додаткові витрати для доставки товару за правильною адресою.
2.8. Якщо у вас виникли якісь проблеми чи складності щодо вашого замовлення, ви можете зв'язатися з нами за адресою електронної пошти love@home-me.ua або за телефоном +38 096 984 20 84.
3. Оплата
3.1. Оплата за межами сайту.
При виборі оплати за межами Сайту ми надамо вам номер замовлення. Після чого, ми відправимо на вказану вами адресу електронної пошти оновлення щодо вашого замовлення. Також, ви можете отримати послугу отримання оновлення статусу доставки (отримання SMS про статус), вказавши свій контактний номер телефону в розділі "Новини на замовлення" та натиснувши відповідну кнопку "Отримувати оновлення за статусом доставки SMS".
Оплата за межами Сайту включає:
3.1.1. Післяплатою при відправці "Новою поштою" по Україні;
3.1.1.1. Ви можете сплатити замовлення післяплатою. Оплата здійснюється після перевірки складу посилки на відповідність замовлення та товарного чека виключно у національній валюті. Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра (кур'єрська доставка можлива тільки по Києву) та проведення оплати, ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність вашому замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до нас та компанії перевізника.
При виборі післяплати необхідно зробити передоплату на розрахунковий рахунок, у розмірі 300 грн (номер насіченого рахунку надасть менеджер, при обробці замовлення). Сума післяплати буде менша на суму передоплати.
3.1.2. Оплата готівкою при отриманні товару можлива у шоурумі при самовивезенні;
3.1.2.1. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо вам товарний чек.
4. Доставка
Ми докладаємо зусиль, щоб доставляти вам Товар(и) максимально швидко. Однак, ми не можемо повідомити точну дату доставки Товару на вказану вами адресу.
У випадку, якщо доставка Товару не відбулася протягом 30 днів з моменту укладання Договору, ви можете розірвати Договір, і ми повернемо вам кошти, сплачені вами, включаючи будь-які пов'язані з цим збори за доставку.
Доставка здійснюється по всій території України, за винятком окремих районів Донецької та Луганської областей та АР Крим.
5. Пошкоджений чи дефектний товар
Незважаючи на те, що наші менеджери ретельно перевіряють кожне замовлення щодо відсутності зовнішніх дефектів перед відправкою, просимо вас уважно оглянути товар при отриманні, щоб переконатися в його цілісності та відповідності вашому замовленню.
Пам'ятайте, що претензії щодо зовнішнього вигляду купленого або доставленого товару ви можете пред'явити тільки в момент отримання. Однак, якщо ви виявили дефект або збиток після розпакування товару, ви повинні повідомити нас про дефект у найкоротші терміни. Після цього ми заберемо Товар(и) на експертизу. У випадку, якщо експертизою буде встановлено, що Товар(и) має заводський шлюб або був пошкоджений до моменту доставки до вас, ми замінимо Товар(и) або повернемо сплачену вами суму, включаючи кошти, сплачені вами за доставку. Врахуйте, що повернення та обмін дефектних Товарів здійснюється лише за умови, що вони не були використані.
5.1. Звертаємо вашу увагу на те, що у нашій роботі ми керуємося чинним Законом України "Про захист прав споживачів". Відповідно до положень цього Закону, а саме статті 9, а також постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р., деякі вироби належної якості не підлягають обміну чи поверненню. До таких виробів належать домашній текстиль та постільна білизна.
6. Зовнішній вигляд товару
Ми намагаємося максимально точно передати вигляд Товару за допомогою фотографій та інших зображень, представлених на Сайті. Деякі елементи можуть мати інший відтінок або колір у порівнянні з фактичним кольором через параметри екрана та методи фотографії.
7. Обмеження відповідальності
7.1. Ми не несемо відповідальності за затримки доставки товару, оскільки ми безпосередньо не надаємо послуги з доставки Товару (ів), а здійснюємо її за допомогою третіх осіб.
7.2. Ми не несемо відповідальності за затримку або невиконання наших зобов'язань за Договором з будь-якої з причин, що знаходиться поза нашим контролем, включаючи будь-яку з наступних подій: стихійні лиха, урядові акти, війни, пожежі, повені, страйки, вибухи або громадянське хвилювання, збій в інформаційних технологіях та телекомунікаційних послугах.
8. Контакти
Якщо у Вас є питання та коментарі щодо Умов та використання цього Сайту, ви можете зв'язатися з нами:
Наша поштова адреса: Україна, 01103 м. Київ, вул. Драгомирова, 2а
Наша електронна адреса: love@home-me.ua